Wake Up

There's people talking
They talk about you
They know your name
They think they know everything



Dagen började med att ja inte tog mig upp ur sängen vilket var rätt jobbigt.. så ja sjukanmälde mig halva dagen, somnade om, vakna utav att mobilen ringde (det var ju förstås min man som skulle säga hejdå) sen somnade ja om igen och när ja vaknade så snurrar det tusen tankar om precis allt och alla så ja bestämde mig för att sjukanmäla mig hela dagen istället.Har ni varit med om att ni har vaknat men kan inte gå upp? precis som om ni är fast klistrad i sängen ni vill och försöker komma upp men det går helt enkelt inte pga att massa tankar snurrar runt i ditt huvud såna där onödiga, simpla tankar som du får för att du inbillar dig och stirrar dig blind på massa onödigt tjafs? Dessa tankar har ja idag och egentligen vet ja fatiskt inte varför dom har dykt upp men,men det är bara att bita ihop och försöka förtära dom dumma tankarna.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback