SLUTA!

Snälla sluta ja ber er ja har nog jobbigt nu ja orkar inte med erat tjat och tjaffs om min framtid snälla sluta innan ni får mig att ligga i fosterställning med tårar och skrik snälla ja orkar inte låt mig få de betyg ja får och låt mig gå den vägen ja vill gå ja vill inte att ni tvekar och ja vill definitivt inte att ni bestämmer ta inte min dröm ifrån mig ja ber er gör inte de. mitt hjärta går i högvarv och krampar just nu gör det inte värre än va ni har lyckats göra gör inte de snälla lämna mig ifred låt mig följa min dröm låt mig begå misstag och åter ta min dröm flera gånger om och om igen min dröm kommer alltid finnas kvar och ja kommer alltid kämpa för den så snälla ta den inte ifrån mig okey?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback