Sjukt

Massa sjuka jävla drömmar har ja fått nu dom senaste nätterna, Tänkte att ja skulle skriva om den ja hade inatt
ja gör det kortfattat. Det började med att ja kolla upp mot stjärnorna helt plötsligt är ja uppe i en polkagrisfärgad luftballong som drivs av små små propeller. Ja börjar kolla ner mot stjärnorna och lutar mig lite för mycket så ja ramlar ner och landar på röda gungor som har propeller på sig. Så där sitter ja och gungar det blir dag och ja ser en gräsmattan ja gungar tills ja är framme till den ja hoppar ner och märker att det är en trampolin där står ja blixt stilla och vågar inte flytta på mig en m,m ja kollar ner och ser en pool efter en långstund bestämmer ja mig för att hoppa från trampolinen så ja landar i poolen precis när ja har hoppat utför går det jätte långsamt till den (såkallade) polen när ja är 5meter ifrån polen börjar det gå snabbare och ja märker att det inte är någon pool utan en tennisbana.. sen vaknade ja usch vet inte va ja ska kalla den drömmen för. 

Aja har precis kollat ut genom fönstret och ja har bestämt mig för att inte gå ut idag.. så nu ska ja äta lite frukost/lunch och sen ringa syster.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: em

sv: haha jaa vist längtar man till sommaren när man ser bilderna. känner att jag är trött på de kalla och gråa nu :P

2009-01-31 @ 16:38:45
URL: http://golander.blogg.se/
Postat av: Linni

sv: nej jag var nära på att tända lampan faktiskt!

Appropå drömmar så har jag drömmt sjukt konstiga drömmar den senaste tiden, riktigt kul och minnas dom!



tack, gillar din header med, sockersöt!

2009-02-01 @ 18:25:21
URL: http://linnirows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback