silikon!



har precis vaknat upp ur en sjuk dröm ja minns inte allt men de började med att ja va på någon fest och började må jätte dåligt och helt plötsligt va min mamma där och vi åkte till akuten läkaren säger "jaha antingen förstorar vi dom eller så får vi minska dom lite du väljer" ja hade ju ingen aning om va dom prata om så ja sa att "ni kan väll ta bort lite" då gav läkaren mig en spruta så ja skulle sövas och få bedövning, bedövningen funka men inte att ja skulle somna in så ja låg vaken och såg när dom förminska mina bröst sen var ja på festen igen och det började klia jätte mycket under brösten så ja kliar och de ramlar ut massa silikon inlägg så ja vaknar utav att ja skriker.
haha aja sjuka drömmar kan man ha så nu ska ja försöka få i mig lite frukost det är verkligen kämpigt att äta frukost tuggorna växer i munnen så då får man nästan kvällningar usch ne de blir nog bara lite the nu när ja tänker efter. men idag ska ja bara chilla ingen tvätt m,m skönt. snart kommer min pojke så nu tänkte ja sätta mig ner med mitt the och sy in nya klipps i löshåret. vi hörs sen :)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: malak

Jag hatar drömmar, men jag hoppas det inte var en mardröm.. jag drömde om rob haha!

tack! din blogg är bra och fin också!

2009-01-26 @ 08:26:26
URL: http://mikaelahamze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback