Sickie och mycket där till

i've been waiting for a long time,
for someone who can make my dreams come true.
you've been with me for a long time helpin' me trough, all that i have gotten trough
and i'm thankful for everything you do for me boy and you know that i love you.



Har varit sjuk sen julafton och vad är det för datum idag? 12 januari 2009
undra va det är för influensa jag har egentligen. men skola blir det imorgon iallafall pallar inte att ligga hemma och inte göra ett skvatt.

Saknar min pojke så att det gör ont, det var han som smitta mig och nu vill han inte träffas pga att han är rädd för att bli smittad igen. men jag förstår honom om 18 dagar ska han åka till amsterdam för att ha en spelning där så det är ju inte så roligt om han är sjuk då ;)

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback