Rock bruden.

You're so sad maybe you should buy a happy meal
You're so skinny you should really super size the deal
Secretly you're so amused
That nobody understands you.


Först måste ja passa på att säga välkommen till min blogg eftersom det har varit 6personer som har läst min blogg hela veckan ;) Ojoj va många xD haha.
Idag har det varit en sån där döda-alla-dag usch väldigt stressigt med det ja har missat och det ja ska läsa huvva, men alla har väl en svacka i livet min börjar väl nu och slutar vid 50- 60års åldern ;) Jag förstår inte varför vi ska tvingas läsa matematik, Historia, Naturkunskap, religon m,m vi har ju ingen användning för de senare i livet det är ju inte så att vi gör ekvationer, konjukatreglen, räknar alla bakterier i munnen m,m snälla det hade varit så mycket bättre om vi hade fått lära oss hur vi ska hantera ekonomin, lära oss att betala räkningar, visa hur man söker jobb, skriver cv med mera sånt skulle väl ändå va intressantare än att kolla i en matte bok eller nått sånt, snälla säg att ni håller med mig, usch va ja gnäller, det var ju inte meningen fast å andra sidan behöver väl alla få gnälla lite ibland.
 
annars verkar det som om min pojke har blivit nykär i mig haha det verkar bero på att ja färgade mitt hår svart.
nä men han är så söt när han beter sig så barnsligt ;)

Over and Out


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback