Jisses...

Didn't anyone tell you, you're supposed to
Break my heart, I expect you to, so why havent you?
Läste igenom Blondinbella, Carolina Gynning och Katrin 's bloggar om bantning.
Jisses blondinbella har rätt i vad hon skriver, Det Carolina skrev var moget och hon är inte bara en vuxen människa utan på utan även inuti det har hon bevisat. Men Katrin snälla du ger dig på en 18årig tjej som bara försöker hjälpa 14-17åringar. försöker trycka ner henne totalt vilket du inte kommer lyckas med eftersom BB har sånt stark självförtroende.
 
Idag var min första skoldag usch kände som att ja haft sommarlov inte jul lov. önskar att tiden kan gå lite snabbare så det blir den 26de då åker drama gruppen till stockholm vi ska tydligen på dramaten men ja och 2 till stannar i stockholm för att gå ut ha lite roligt för att sen dagen efter möta upp min älskade vän som ja inte har träffat på 6år snart så det ska bli rätt skoj :) Idag har jag även skrivit mitt förbannade CV och fy helvete vad ont i magen jag fick efteråt usch!

Over and Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback