Jaha??

Upptäckte precis att ja bara har 2avsnitt kvar på min älskade serie weeds.  vad ska ja göra nu om kvällarna? skins andra episod har inte släppts än och veronica mars hittar ja ingen :( aja får väl nöja mig med som sista avsnitten av weeds och längta tills säsong5 kommer ut. Nu ska ja se klart criminal minds sen ska ja bädda rent i sängen efter det blir det ett varmt bad med mitt bubbelgums badskum det är skönt att bada men det blir ju så förbannat långtråkigt så ja brukar barnsla till det lite genom att blåsa massa stora fina bubblor med tvål ;) är det bara ja som gör det? aja efter det ska ja dricka en kopp thé och bädda ner mig under mitt fluffiga mysiga täcke och se weeds/wild child.
ja vet att du läser: Usch va ja saknar dig.. Hoppas det går bra på spelningen imorgon och hoppas du tar det lugnt älskar dig massor <3

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback