Jag är så jävla less.

He drops his suitcase by the door
She knows her daddy won't be back anymore
She drags her feet across the floor
Trying to hold back time to keep him holding on
And she says: Daddy, Daddy, don't leave
I'll do anything to keep you
Right here with me
Can't you see how much I need you?

Ja är så jävla less! Less på alla som klagar över att deras pappor inte ger dom den uppmärksamheten som dom kräver, att deras pappa inte har lust att hitta på nått en viss dag, att dom inte får saker varje dag , att dom bråkar om simpla grejer, att dom har 2ställen dom måste fira jul på m,m varje jävla dag sitter ja där vid sidan om och lyssnar, tröstar, förklarar men dom bara klagar dom ser inte hur jävla bra dom har det vilken tur de har att ha en pappa vid sin sida att få va pappas lilla flicka. Hallå?? Jag har en pappa, en pappa jag har träffat då ja var 4år och han dyngnrak aa just ja en till gång också hmm.. i 2MIN!! på en tåg station ja var 16år okey det positiva var väl att han faktiskt var nykter ja bad honom ringa mig en gång i veckan en endaste gång i veckan är det förmycket begärt? ringde han? Nej det gjorde han inte han sket i det trots att ja sa till honom "ja behöver dig ja behöver en pappa", men det gick tydligen in i vänstra örat och kom ut i högra lika snabbt. Jag har aldrig haft en pappa att bråka med, ja har aldrig fått någon uppmärksamhet av min så kallade pappa det gör så jävla ont inom mig när vissa klagar över att dom inte fick den där parfymen eller mobilen av sin pappa, ja har inte ens fått en kram, inte ett födelsedagskort ingen julklapp. det jobbigaste är att han har 4andra barn som har fått en kram som har fått bråka och fira jul med honom. Visst vissa säger att ja inte ska klandra honom för det här utan hans fru (som hatar mig över allt annat bara för att ja är ett otrohetsbarn. ska ja drabbas för de? är det mitt fel?) men är han då så jävla feg att han inte vågar säga till henne att han faktiskt har en till dotter och att han vill ha mig som dotter okey visst dom ggr han har sagt det till henne har han varit dygnrak och det har intte blivit något resultat,. Mina syskon vill inte veta av mig min ena storebror visste inte att ja fanns förens då ja fyllde 16år men han vill inte veta av mig, mina andra storebror har hatat mig sen ja föddes och min lillebror vill inte heller veta att ja finns, ja har snackat med min stora syster som inprencip bad mig dra åt helvete första gången men sen bad om ursäkt. Nu undviker hon bara mig. jag önskar ursäkta men ja önskar verkligen att min pappa vore död så ja aldrig hade fått känna sån här smärta som ja har känt nu i ca 15år hellre att veta att man hade en pappa som tyvärr gick bort då du var liten än att ha en pappa som lever och man vet att man aldrig någonsin kommer få va pappas lilla flicka. Det gör så jävla ont!

Så snälla klaga inte över att ni har en pappa fatta istället hur bra ni har det!

Fuck this!   

Kommentarer
Postat av: *ELIN

sv: tack så jätte mycket! Jag har spanat in den ett bra tag nu på gina men har lagt pengarna på något annat istället, men idag slog jag till på rean för 99:- KAGA!! ;)

2009-01-20 @ 22:56:29
URL: http://elinjohanssonn.blogg.se/
Postat av: anonym

Tack så mycket. Jag hoppas att de flesta ser min blogg som bra.

2009-01-20 @ 23:14:57
URL: http://bantningsperiod.blogg.se/
Postat av: emmelie

jag känner igen mig i detta inlägg, det skulle faktist kunna vara jag som har skrivit det

2009-01-20 @ 23:30:57
URL: http://emmeliestener.blogg.se/
Postat av: karro

Sv: klart jag kan hjälpa dig med en design :) absolut.. Men tar ett pris på 100kr/design pga av alla timmar jag lägger ner. Just nu ligger det 2 före dig i kön. Hör av dig om du fortfarande är intresserad :) Mvh karro

2009-01-20 @ 23:55:25
URL: http://karroooo.blogg.se/
Postat av: emmelie

Ja, det gör nog det. Förutom att han inte har några andra barn, bara mig och min syster som inte heller har kontakt med honom.. Jag skulle nästan göra allt för att fira jul hos honom varannat år jag skulle till och med kunna vara där varannan dag.. Jag har pratat med honom flera gånger om det här men.. det rör inte han i ryggen.. det är synd att det ska bli så.

2009-01-21 @ 12:02:26
URL: http://emmeliestener.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fyfan va vi har haft det samma med våra pappor. jag känner samma sak. Och samma med att min pappa kom FÖR EN gångs skull nykter EN GÅNG. man blir så trött på hans ord, på ordet JAG HAR inte druckit, jag kommer ändra mig m m . Man tröttnar men man vill inte . På något sätt så önska jag samma som dig att jag kunde ha haft min pappa när jag uppväxte upp men tydligen blev det inte så ... Men vad ska man göra.:/

2009-01-21 @ 19:53:01
URL: http://daaiijaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback