As in go home..

The city is crowded my friends are away and I'm on my own
It's too hot to handle so I've gotta get up and go
As in go home...

Nu är ja klar med mitt pluggande förstår fortfarande inte varför vi ska tvingas plugga såna här onödiga saker när de finns såå mycket viktigare saker att kunna här i livet ;) nu lirar ja guitarhero och kopplar av tillsammans med några vänner.. trött som ett as är ja också ska tvinga i mig en fet semla, och hoppas på att ja blir piggare efter det.. annars får ja slänga ut dom usch det lät taskigt haha men ja vill krypa ner under mitt fluffiga täcke och se på lite weeds och veronica mars, men det får ja väl vänta med klockan är ju trots allt bara 21:00 så ja kan nog allt offra mig lite till ;)

har ni några bra serie tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback