Anonyma Jävel....

Now I see, if I wear a mask
I can fool the world
But I cannot fool my heart



det är ja de ;) Frågan är om ja ska va de? ja har haft en annan blogg där ja inte var anonym men kände att ja verkligen inte kan skriva om mina åsikter tankar eller avreagera mig på bloggen så ja skaffa mig en ny blogg så i den här skriver ja och kommer skriva personliga saker som bla hemligheter, tankar och åsikter som ja inte vill att mina vänner/nära och kära ska veta om. ja använder den här bloggen för att dels skriva av mig, m,m men ja har inget emot att någon annan läser eller kommenterar det så länge det inte är nån som känner mig eller vet vem ja är. den enda som tyvärr vet om den här bloggen är min pojke men ja har inga hemligheter för honom. eller har ja de? ;) 

vad tycker ni?

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: tusen tack =) glad att du gillar den <3 jag tycker den dvd:n är super!! och jätterolig!!

2009-01-27 @ 21:16:42
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Nicole

det tycker jag verkligen =)

2009-01-27 @ 22:14:27
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback