27dresses & Kärleken

Let's play a game, let's pretend for a second
You dont know who I am, and what I do

Ännu en dag utan skola, För en sekund började jag faktiskt sakna den men när carro uppdaterar mig om va som händer i skolan så vill ja inte dit längre fast ett gott skratt fick jag ;) Huvva fake skola om något.
ja och C har snackat framtids planer usch det är bara 5månader kvar till studenten så vi måste åka till stockholm och lämna cv. jisses tiden går ju snabbare än vad man hade kunnat tänka sig. Fasiken vart tar livet vägen?

Snart kommer min man så då ska vi trängas i min 1,20säng se på någon film (typisk tjej film ;) ) iallafall försöka få han att titta vilket jag redan vet att det kommer inte bli av hur mycket ja än tjatar.


ni får gärna flytta in i min garderob ;)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback