13 Januari 2009

There's only two types of people in the world
The ones that entertain, and the ones that observe
hm, undra vad 2009 har att erbjuda? 2008 var ju inget man direkt gjorde vågen för.
Jag tror att 2009 kommer va ett stressigt och komplicerat år men ändå välidigt intressant och verkligen ett nytt kapitel,
på tal om kapitell läste min 18åriga väns blogg och blev rätt chockad när det stod att hon hade gjort slut med sin pojkvän för att hon inte var lycklig. tänker bara tillbaka på dom gångerna jag har fått stötta henne springa efter pojken m,m. men hon var inte lycklig. tror hon har fått ångest och mycket mer.

Jag har varit tillsammans med min pojke från att jag var 15år och nu är jag 19 ska fylla 20 alltså 4år visst har jag känt att jag inte kan leva resten av mitt liv med han men det är nog bara en viss ångest man kan få då man märker att man inte har fått leka runt lite, känna på singel livet och börjar närma sig 20år haha nä men min pojke är det bästa som har hänt mig och jag ångrar inte en enda sekund av dom 4åren tillsammans med honom.

bara lite tankar.

over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback