Tantatant

Ja är ledig idag och fy va tråkigt det är.. min planer var att försöka göra klart historia arbetet tills imorgon men ja vaknade vid 12:30 så då var det ingen idé eftersom ja skulle va barnvakt till en trollunge vid ett tiden.
Nej nu får ja sluta sova bort mina dagar om ca 3månader tar ja studenten och då ska ja ha mina fullständiga slut betyg (nej nu ångrar ja mig, ja skulle inte ha skrivit ner de här. PANIK) aja ännu en påminnelse om att vuxen livet börjar närma sig :( Och så fyller ja tant i år va fan skrev ja tant? ja det gjorde jag! för ja känner mig verkligen som en går inte ut på krogen längre och ska ja festa så sitter ja hemma hos några vänner. dricker vitt vin och äter ostbricka Whoo PARTEYY och inte nog me det min pojkvän tycker att ja klär mig som en 25åring. Nae nu får det va nog  fyller 20år, tar studenten, jobbar, flyttar, förlovar mig, skaffar barn får bristningar över hela magen så det bara skriker sverige karta, gifter mig, blir mormor/farmor, sen dör jag förhoppningsvis för ja kan va (tant) men inte (tantatant) nej usch det är inget liv för mig ja har mina planer och det där med att skaffa unge får bli måååånga kapitell efter... nej usch va deppigt det blev nu :(  

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback