Ja vet..

Dålig uppdatering.. Men det har varit så jobbigt nu den senaste tiden.
Men nu börjar ja se ljust på vissa saker.
Hela veckan har bestått av skolan men inte på samma sätt utan jag har varit teater lärare vilket var det jobbigaste ja har varit med om. Vi går alla i 3an men vissa beter sig som om dom går i 6an/7an aja nu är det över och nu är det lov jisses vilken hård vecka det har varit.
Igår tillbringade ja alla hjärtans dags morgonen med min älskling vi hade jätte mysigt men tyvärr blev han sjuk så resten utav dagen/kvällen tillbringade ja med en underbar vän som faktiskt behövde mig mer än min pojke. vi tog en lång promenad, åt chokladbollar och damsugare tills vi började må illa, snackade om allt och inget och såg filmer till klockan 04:00..

Idag fyller amanda tant alltså 20år Grattis hjärtat
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback